Mass Effect Andromeda a megjelenés után
Lassan 1 hónapja, hogy megjelent az Andromeda, és szép csendben vártuk, hogy kiknek mi lesz a reakciója az új résszel kapcsolatban, és elérkezett az idő, hogy összefoglaljuk, hogy mi is történt a nagyvilágban az Andromeda terén.
Karakter animációk istene mi ez!?
Már az Origin Acces demo alatt arcunkba robbant az a tény, hogy valami nagy hiba került a gépezetbe, ugyanis nagyon pocs… akarjuk mondani sza… nah érdekesre sikerültek a karaktereknek az arca. Egészen pontosan, a semmilyen mimika határát súrolta az amit a Bioware animátorai prezentáltak nekünk. Természetesen a Bioware azt nyilatkozta, hogy egy algoritmus animálja le a karakterek különböző arcbéli megnyilvánulását, mert ha kézzel kellene animálni minden egyes karakternek a mimikáját akkor nyugdíjas korunkban tudtunk volna játszani az Andromedával. Természetesen nagy visszhangot kapott az egész, és jött a rakat meme, és az elmaradhatatlan lázongás ezzel kapcsolatban. A lázongás szintje a Mass Effect 3 végével lehet összekapcsolni, amikor a rajongók közül jó páran fenyegető E-maileket, és posztokat hagytak a fejlesztők twitterén, és egyéb közösségi profiluknál. Hát hiába mondogatjuk, hogy tök felesleges ilyeneket csinálni, mert ezzel csak magatokat ássátok el, és akár bajt is hozhattok magatokra….
A meme front terén nagyon sok vicces kép készült az Iniciatíva egyik „vezetőjével” Addisonal akivel a beszélgetéseink közben úgy nézett ránk mintha: A) Ananászt dugtak a seggébe B) Valamit szívott.
De lássunk kettőt belőle
Természetesen ő volt a sztár, de nem csak nála, hanem a főszereplők, csapattársak, kábé mindenkinek a mimikája is eléggé „érdekesre” sikerült. A közösség egyik tagja a bioware nevében így kért bocsánatot a fejlesztők nevében, és legyenek az emberek türelmesek míg megjön a patch ami rendbe teszi ezt a hibát. (Ez meg is történt)
Rovarok! Mindenhol rovarok!
Sajnos a Bioware nem tudta tartani az ígéretét miszerint igyekszenek bug mentesen kiadni a játékot, és nagyon látszik, hogy kellett volna még legalább fél év mire minden oké lett volna a játék körül. Számos kisebb-nagyobb hiba jelenséggel lehet találkozni a játékban, karakterek jógáznak illetve a legidegesítőbb, a beragadt questek amiből nem egy van a játékban, és ez nem teszi lehetővé azt, hogy a sztorit 100%-ig végig lehessen vinni. Nekem is csak 94% sikerült, és várjuk a 1.06-os javítást ami remélhetőleg rendbe rakja a dolgokat. A másik, a románc részét érinti, ugyanis *SPOILER* egyszerre több románcot tudunk párhuzamosan vinni. Igen egyszerre három csapattárssal, vagy egy Angarai nőstény egyeddel tudunk szoros kapcsolatot kialakítani, ami kicsit sok a játéknak, ugyanis amikor olyan részekhez érünk amikor az általunk románcolt karakter aggódik értünk, vagy valami közös programot csinálunk a csapattal akkor az összes románcolt karakter megjelenik mellettünk, vagy előttünk, és ez kicsit túl is terheli a játék vége felé a játékot, szóval az end run esetében például megbolondul a kamera kezelés nincsen hang, és olyan mintha lefagyott volna a rendszer. Mondjuk erre az opcióra van achivement is, de nem ajánljuk senkinek sem a több csapattársat románcoljon egyszerre.
Feltörték, meg nem is.
A CPY csapatának sikerült feltörni nem sokkal az Andromeda Denuvo védelmét, de nem sokáig fog tartani az öröm, ugyanis a következő frissítésnél a legújabb változat kerül a játék alá ami nem teszi lehetővé azt, hogy kalóz példány „bugjait” javítani tudják a jövőben érkező patchekkel. Mondjuk eléggé fura megoldás, mert a Denuvo feltörése után a legtöbb fejlesztő inkább kiveszi a Denuvo-t és DRM free állapotban újra megjelentetik (GoG.com), de az biztos, hogy most már kétséges az, hogy a Denuvo védelembe a fejlesztők, és kiadók építeni fognak, de várjuk ki mit hoz az új frissítése. Ha ez sem bírja az ostromot, akkor mondhatjuk, hogy a Denuvónak leáldozott. A Magyarországon közkedvelt torrent oldal adatai szerint több mint 2000-ren töltötték le a játékot.
A közösség reakciója a történetre.
Összességében, sokan próbálták lehúzni a játékot, főleg a core Shepard fanok akiknél a törzsfejlődés sajnos nála leállt, és csak őt tudják sztárolni, ezek a hangol voltak a leginkább negatívak, de összességében eléggé pozitív fogadtatása volt a játéknak ahhoz képest, hogy egy teljesen új történettel álltak elő nekünk Kanadában, de sajnos a nagy oldalak nagyon nem tudtak elvonatkoztatni a karakterek arc mimikájától, és talán ez volt az ami a legnagyobb csapást mérte a pontszámokra. Mi is hamarosan előállunk a saját értékelésünkkel, de addig is maradjatok velünk.
You must log in to post a comment.