Mass Effect 3 képek és információk
A mi frissítésben Mass Effect 3-as képeket kaptok, mégpedig ingame screensohotokat a kezelőfelületről; valamint egy Casey Hudson-interjú fontosabb részleteit is közöljük. Íme:
– Korábbi társaink szét vannak szóródva a galaxisban, és szó szerint az életükért küzdenek. Feladataink közé fog tartozni, hogy megkeressük és újra csatasorba állítsuk őket – persze nem mint a Mass Effect 2-ben, ahol a játék a csapat összeszedésére épült
– Az egyik gameplay videóban (lásd az előző hír) látott Cerberus Atlas mech vezethető lesz, ammenyiben csak a vezetőt szedjük ki, mi is elfoglalhatjuk a helyét
– Jesse Houston a BioWare-től úgy nyilatkozott, hogy a Mass Effect 3 csak Shepard parancsnok kalandjainak jelenti a végét, de a Mass Effect univerzumnak közel sem. Lesznek még további Mass Effect játékok, amikben feltűnhetnek elvarratlan mellékszálak és játékmentéseinket is felhasználják (a döntéseink miatt)
– A képeken szerepelnek a fejleszthető fegyverek, ezeket egy munkapadon módosíthatjuk. Valamint lesz tárgyrendszer is – na nem olyan kaotikus, mint az első részben, de nem is zéró, mint a második részben és nem lesz akkora jelentősége, szóval ha nem akarsz vele vacakolni, akkor nem kötelező.
Na már valami érdekes.
Végre nem csak egy helyen szállhatunk le egy bolygón.
A képekről nem igazán tudtam megállapítani, hogy külön fejleszthetőek a képességek paraméterei? vagy nem?Bár azt gondolnám, de szerintem nem.Fene tudja.:-)Az király lenne ha igen.
ebben a forumban: http://www.masseffect.hu/kozosseg2/mass-effect-3/mikor-lesz-mar-kesz/page-10 vannak videók is ahonnan a képek származnak. igaz pontosan onnan se derül ki, de szerintem, ha a jobb oldalit választod, akkor +paragon/renegade pontokat kapsz (egyebek mellett), de akkor a bal oldali +sebzés inaktívvá válik. viszont a következő elágazásnál megint választhatsz, hogy a bal vagy a jobb skill kell.
Nem csak jobb és bal oldal között lehet választani, hanem az az alsó hat gomb pontosan hat különféle választási lehetőséget takar.
ha ez igaz, akkor lesz szükség skill pontokra dögivel, pl Soldiernél:
Combat Mastery-nél:
Combat Mastery – 1 pont
Influence & Dilation – 2 pont
Influence & Damage – 3 pont
Damage – 4 pont, Influence & Duration – 4 pont
az alattuk lévőknek meg kitudja hány pont kell…
A trailer alapján nekem inkább úgy tűnt, hogy minden fejlesztésnél választhatsz, hogy mit is jelentsen a képesség következő szintje. Tehát a Combat Mastery továbbra is az alap skill, és valószínűleg ugyanúgy fejleszted, mint a második részben – csak itt négy szint helyett hatot látok -, annyi eltéréssel, hogy innentől az, hogy combat mastery 2 nem azt jelenti majd, hogy Health: +20.00%, Weapon Damage: +6.00%, Storm Speed: +30.00%, Paragon/Renegade: +40.00%; hanem te tudod kiválasztani, hogy ezek közül számodra melyik a fontos, és arra megy a nagyobb százalékos érték. Azaz a Damage valószínűleg erőteljes sebzés-bónuszt ad, de minden másra lényegesen kevesebb megy majd, az Influence & Damage erősen növeli a Paragon/Renegade pontok számát meg a sebzést, a többit csak kevéssé, és így tovább – remélhetőleg minden egyes fejlesztés során. Azaz meg tudod majd csinálni, hogy az első három fejlesztésnél a Damage növelésére hajtasz, aztán átállsz az Influence növelésére, majd a hatodik lépésben a Headshot opciót választod.
Van új trailer!