Casey Hudson a Mass Effect 3 harcrendszeréről
Casey Hudson, a Mass Effect sorozat főproducere és egyik szülőatyja szerint az ME 3 nehezebb lesz az előző két játéknál. A fő ellenségeink Cerberus katonák, valamint a Kaszások és az ő rohamcsapataik, a húsbábok lesznek. A Kaszások, egyesítve a saját- és a leigázott fajok technológiáit alkotta meg ezeket a torz, biomechanikus szörnyűségeket. Mr. Hudson egy interjú keretében beszélt erről a PC Gamer magazinnak:
PC Gamer: Harctéri viselkedésüket tekintve, a Kaszások által átformáltak miben térnek majd el fajuk többi képviselőjétől?
Casey Hudson: Elég sokban, számos újítást csináltunk rajtuk. A legfontosabb tulajdonságaik talán hogy erősebb közelharci támadásokat fognak végrehajtani, valamint képesek lesznek elszívni a maradék életerőt a mellettük elesettekből, ezzel gyógyítva magukat. Ezzel már el is kezdhetünk gondolkodni a csatatéren, hogy bizony “először intézzem el ezt a pofát, avagy a többit, hogy ne tudja felgyógyítani magát?”.
Szóval saját fajuk tulajdonságai fölött kaptak különleges képességeket, de ezek általában visszamutatnak majd fajuk eredeti tulajdonságaira.
PC Gamer: Említettetek egy ilyen Kaszás-lényt, amibe ha belelövük, kisebb lények másznak ki majd belőle – vannak még hasonló példák a helyspecifikus sebződésre?
Casey Hudson: Igen, kettő is. Az Atlaszt már láttátok, az a nagy mech-szerűség. Amint látod majd működésben, már sokkal többet megtudhatsz róla – egy batár gépezet, nagy ágyúval. Azonban egy Cerberus katona irányítja – látszódni is fog – és ha a pilótafülkére fókuszálsz, átütheted az üveget, megölheted a vezetőt és a gép megbénul – sokkal egyszerűbb, mint nekiesni a mech páncélzatának és fizikálisan tönkretenni, viszont ha így teszel, akkor a katona még kiugorhat belőle és folytathatja a harcot.
A dolog, ami kérdeztél pedig a rekni-húsbáb, amin néhány zsák függ majd – és ha majd egy ilyen ellen küzdesz, vigyáznod kell, nehogy eltaláld a zsákokat, mert akkor kiszabadulnak a benne lévő kis lények és rád másznak.
Az eredeti interjú elolvasható itt:
http://www.pcgamer.com/2011/05/15/bioware-on-tactical-targeting-in-mass-effect-3/
Nagyon várom már, hogy megjelenjen.
Nem is baj, ha nehezebb lesz, a végső harchoz ez is hozzátartozik.