Home Egyéb Casey Hudson a Mass Effect 3 harcrendszeréről

Casey Hudson, a Mass Effect sorozat főproducere és egyik szülőatyja szerint az ME 3 nehezebb lesz az előző két játéknál. A fő ellenségeink Cerberus katonák, valamint a Kaszások és az ő rohamcsapataik, a húsbábok lesznek. A Kaszások, egyesítve a saját- és a leigázott fajok technológiáit alkotta meg ezeket a torz, biomechanikus szörnyűségeket. Mr. Hudson egy interjú keretében beszélt erről a PC Gamer magazinnak:

PC Gamer: Harctéri viselkedésüket tekintve, a Kaszások által átformáltak miben térnek majd el fajuk többi képviselőjétől?

Casey Hudson: Elég sokban, számos újítást csináltunk rajtuk. A legfontosabb tulajdonságaik talán hogy erősebb közelharci támadásokat fognak végrehajtani, valamint képesek lesznek elszívni a maradék életerőt a mellettük elesettekből, ezzel gyógyítva magukat. Ezzel már el is kezdhetünk gondolkodni a csatatéren, hogy bizony „először intézzem el ezt a pofát, avagy a többit, hogy ne tudja felgyógyítani magát?”.

Szóval saját fajuk tulajdonságai fölött kaptak különleges képességeket, de ezek általában visszamutatnak majd fajuk eredeti tulajdonságaira.

PC Gamer: Említettetek egy ilyen Kaszás-lényt, amibe ha belelövük, kisebb lények másznak ki majd belőle – vannak még hasonló példák a helyspecifikus sebződésre?

Casey Hudson: Igen, kettő is. Az Atlaszt már láttátok, az a nagy mech-szerűség. Amint látod majd működésben, már sokkal többet megtudhatsz róla – egy batár gépezet, nagy ágyúval. Azonban egy Cerberus katona irányítja – látszódni is fog – és ha a pilótafülkére fókuszálsz, átütheted az üveget, megölheted a vezetőt és a gép megbénul – sokkal egyszerűbb, mint nekiesni a mech páncélzatának és fizikálisan tönkretenni, viszont ha így teszel, akkor a katona még kiugorhat belőle és folytathatja a harcot.

A dolog, ami kérdeztél pedig a rekni-húsbáb, amin néhány zsák függ majd – és ha majd egy ilyen ellen küzdesz, vigyáznod kell, nehogy eltaláld a zsákokat, mert akkor kiszabadulnak a benne lévő kis lények és rád másznak.

Az eredeti interjú elolvasható itt:

http://www.pcgamer.com/2011/05/15/bioware-on-tactical-targeting-in-mass-effect-3/

Hasonló cikkek
0 6205

0 2605

1 hozzászólás to this post

%d bloggers like this: