Home Egyéb Heti multiplayer sarok II.

 

Jó estét!

 

Mivel sokan jeleztétek érdeklődésetek, örömmel jelentem, folytatódik a Heti multiplayer sarok sorozata, habár kissé megújulva, de változatlan, ha nem magasabb színvonalon. No, de erről később előbb a szokás balance változások:

November 27., 2012

 

Az eheti Hazard Map-ok a Firebase Glacier és a Firabase Reactor

 

– elérhető az Asari Huntress Inflitrator (Tactical Cloak, Dark Channel, Warp), mint ritka (arany) karakterkártya

– új Asari Huntress Challange a Commando Mastery Challange-ek között

– a potenciálisan magunkkal vihető Ops Survival Pack-ok száma 6-ra növekedett az Operation: Privateer sikeres teljesítése után

 

Pár szó a változásokról: A jelenlegi cikket, de reményeim szerint a jövőbelieket is Marchief írta/írja. Azonban ez nem jelenti azt, hogy le kellene állnotok a közösségi ötleteléssel, továbbra is várok minden, a cikkhez kapcsolódó észrevételt, javaslatot, témát, esetleg konkrét anyagot a vunaml@gmail.com emil címre. Ne aggódjatok, előbb-utóbb minden hasznosnak ítélt anyag be fog kerülni, hiszen a szerkesztést én végzem, Marchief pusztán a munka oroszlánrészét kapja!^^ Ezúton üzenném WorseCracker74-nek, hogy buildjét megkaptam, jövő hétre van időzítve, de legközelebb közvetlenül nekem küldd, hiszen ezt a cikksorozatot a saját (pelyhedző) szakállamra követtem el.;)

 

A mai nap általános multiplayer témában az elhalálozás különböző módozatairól lesz szó, míg buildként Marchief és Nomad jóvoltából két Human Infiltrator-t ismerhettek meg, ezúton is köszönet érte, ezen felül pedig bónuszként egy jól bevált Turian Sentinel-t, ezúttal saját tapasztalatból.

 

Először lássuk hát Marchief (szinte) mindenre kiterjedő munkáját, saját szavaival (no jó, beleszerkesztgettem itt-ott:P):

 

A leírás, az általános Infi játékstílust írja le, vagyis egy mesterlövész puskára/cloak-ra támaszkodó karaktert. Van, aki a beszivárgót AR-el/puskával, illetve cloak nélkül játssza, de ez legyen az ő bajuk. (Habár később bemutatásra kerül egy AR-es build is. – A szerk.)

Rövidítések/idegen kifejezések:

– CD: Cooldownaz az időtartam, amíg a képesség „újratöltődik”

– Light Melee: alap közelharc (egyszeri, rövid megnyomás)

– Heavy Melee: „nehéz” közelharc (hosszan nyomvatartva)

– AR: Assault Rifle, rohampuska

– dps: „damage per second”, másodpercenkénti leadható sebzés

– DoT – Damage over Time – a képesség becsapódása után ható sebzés

 

Pár adat a karakterről:

Alap élet: 500 (MINDEN képesség, pajzs, élet és egyéb bónusz az ALAP értékekből számolódik a karakterfejlődés során – pl. ha az alapsebzés 200, majd egy 25%-os Power Damage bonus miatt 250-re nő, a képesség következő, +50% sebzést adó ága nem 125, hanem csak 100 pontnyi bónuszt fog adni, tehát összesen 350 lesz a sebzés)

Alap pajzs: 500

Light melee sebzés: 150

Heavy melee sebzés: 600

Alapesetben magunkkal vihető gránátok száma: 1

Súly bónusz: 30% (Tehát egy 30%-os „súlyú” fegyverrel a képesség újratöltés bónusz 200%)

 

1: Játékstílus

A beszivárgó kaszt alapja a Tactical Cloak képesség, mellyel rövid időre láthatatlanná válhatunk és emellett szép kis sebzésbónuszt is ad. Az alap eljárás minden általam látott Human Infinél a következő:

– bemegy Cloakba

– Cryo Blast

– végül lő, míg újra nem elérhető a Cloak

Ezt ismételgetve érhető el a Human Infivel (továbbiakban Infi) a maximális dps. Szükség esetén pedig ott a Sticky Grenade, ami nem csak jól sebez, de rövid ideig staggereli is (magyarul: egy pillanatra megállítja) a kisebb ellenfeleket.  Robbanásokat is kiválthatunk vele, mint például a Tech Burst, a Cryo vagy a Fire Explosion. Az Infinek kell lennie a csapat őrangyalának, ha valaki összeesik három Brute között, az Infi az, aki a legkevesebb kockázattal tud bemenni oda, hogy feltámassza pórul járt társát. Amikor Device-okat kell (de)aktiválnunk (azaz 4 műszert le/felkapcsolni), akkor az Infi megint csak nagyon jól jön, különösen Duration-re tett Tactical Cloak-al (4-es fejlesztés), ekkor mind a tíz másodpercet Cloak-ban tudja tölteni.

 

2. Képességek

Tactical Cloak: A beszivárgó alfája és omegája, több mindenre is alkalmas, de menjünk csak sorjában. Aktiválás után a beszivárgónk láthatatlan lesz egy ideig (5-10 mp) vagy amíg nem lő vagy használ képességet. (Ez utóbbit a 6. szinttel részlegesen kiiktathatjuk – Bonus Power) Természetesen újbóli aktiválással mi is kiléphetünk a Cloak-ból, ekkor a Cloak újratöltődési idejét kell kivárnunk. Aktiválás után ellenségeink azt a helyet lövik, ahol utoljára láttak bennünket. Két megjegyzés ezzel kapcsolatban: – Ha láthatatlanul elfutunk egy ellenfél mellett, akkor néha meghallják lépteinket és véletlenszerűen elkezdenek lőni a hang irányába, minél intelligensebb ellenfél ellen játszunk annál pontosabban és annál nagyobb eséllyel vesznek észre a Cloak ellenére is. Például a Reaperek alig-alig vesznek észre, míg a Gethek egész jól látnak (Wall Hackes szemetek!:D). Fontos, hogy amíg láthatatlanok vagyunk, nem töltődik újra a pajzsunk, illetve hackelésnél nem megy csík, valamint Escort küldetéseknél sem halad a Drone, erre figyeljünk oda!

 

Cryo Blast: Sokan alábecsülik ezt a képességet, én viszont szeretem, és jó kezekben nagyon hasznos! Ha egyszerű egységet célzunk meg vele (vagyis csak Élete/Health-je van az illetőnek) akkor körülbelül 1 mp után megfagy és tehetetlenül elbillen. Armored/Páncélos ellenfeleket lelassítja, és legyengíti a páncéljukat, vagyis növeli a rájuk ható sebzés értékét. Shielded/Pajzsos illetve Barrier-es ellenfelekre nincs hatással, talán egy minimális lassulás észrevehető. Lehetőleg cloakos lövés előtt használjuk, így gyengíti/lassítja/megfagyasztja az ellenfelet és csak a Cloak újratöltését kell kivárnunk. (Feltéve, ha eleve Cloak-ból lőttük el. A sebzésbónuszt a következő lövésre mindenképpen – a Cloak 6-os evolúciójától függetlenül – megkapjuk, mivel a sebzésbónusz 2,5 mp-el tovább tart, mint maga a képesség.) Fontos: Ha lefagyasztottunk egy ellenfelet az egy ideig berobbantható, az eredmény egy Cryo Explosion, amely jókorát sebez, illetve fagyaszt is a hatókörén belül (~1,5 méteres sugárral). Az így megfagyott ellenfelek viszont már nem berobbanthatók. A Cryo Blast-ot Sticky Grenade-el magunk is berobbanthatjuk. (Illetve kis kikacsintás, de Quarian Engineer-el Incinerate is hasonló hatással bír.)

 

Sticky Grenade: Egy kis gránátot dobunk el, ami falon illetve ellenségen egyaránt megtapad, majd 1-2 mp múlva berobban. A gránátos képességek mindig hasznosak, különösen olyan karaktereknél, akik nehéz fegyvereket használnak és emiatt nem tudják spamelni (fordítás: nyomkodni mint a barom) a képességeiket. Bátran használjuk némi bónusz sebzés, vagy egy Explosion berobbantásának fejében reményében, de ne feledkezzünk meg róla, hoyg nehezebb szinteken (Silver/Gold) többnyire csak egy gránát van egy lőszeres ládában, és a Wave-ek közti szünetekben 2-nél többet bajosan látogathatunk végig. (De akkor mire jó a Tactical Cloak?;))

 

3: Buildek, vagyis hogyan építsd fel a képességfádat

Sokan a legjobb vagy a legerősebb buildet keresik, és ha úgy vélik, megtalálták, azzal játszanak. Véleményem szerint nincs tökéletes build, csak többfajta játékstílus. Van, aki nem rak pontot a Cryo-ra, mert nem tartja jónak, vagy csak egyszerűen már nem marad rá pont. Megteheti, minden build jó a maga módján, igazítsuk mi is buildünket a saját stílusunkhoz. Ha előszeretettel meleezünk, akkor a Cloakot úgy fejlesszük, hogy arra adjon sebzésbónuszt, ez a ti döntésetek. Egy tanácsot már itt az elején hadd adjak: Goldra, vagy Paltinára a Fitness-t húzzátok maximumra (végig alsó sor, Health and Shields bónuszra menjetek),mert ha nem, akkor megszaporodnak a banánhéjak és vagy hamar kifogytok a medigélből vagy a társaid fognak idegösszeroppanást kapni a sok élesztéstől. (Esetleg mindkettő, de az is előfordulhat, hogy megunják, és inkább hárman folytatják a menetet.) Lentebb megadok néhány buildet, illetve pár hasznos tanácsot, használjátok őket belátásotok szerint!

 

Hagyományos Infi (Bronze/Silver): http://narida.pytalhost.com/me3/classes/#Infiltrator/Human/LJQND//////

 

Hagyományos Infi (Gold/Platinum): http://narida.pytalhost.com/me3/classes/#Infiltrator/Human/LFFNR//////

 

Közelharcos (szerintem max. Silverig – a szerk.)

http://narida.pytalhost.com/me3/classes/#Infiltrator/Human/JFIPK//////

 

Gránátok vagy Cryo Explosion-ös (Bronze/Silver): http://narida.pytalhost.com/me3/classes/#Infiltrator/Human/ERQPF//////

 

Gránátos vagy Cryo Explosion-ös (Gold/Platinum): http://narida.pytalhost.com/me3/classes/#Infiltrator/Human/DRQIR//////

 

Sajátom:

http://narida.pytalhost.com/me3/classes/#Infiltrator/Human/PDQHR//////

 

4: Taktika egyes ellenfelek ellen

Először lássuk, hogy az ember beszivárgó hogyan kezeli a különböző „életfajtákat”:

 

Health: 5/5

Armored: 5/5

Shield/Barrier: 2/5

 

A Health-eses ellenfelek nem jelentenek gondot, legtöbbször egy fejlövés vagy egy gránát végez velük. Armored ellen, ha úgy fejlesztettük, a Sticky Grenade nagyot szól, illetve a Cryo Blast gyengíti őket, utána a maradék pár lövéssel lefaragható. A Shield/Barrier viszont már gondot jelent, egyedül a fegyverünkre támaszkodhatunk.

Az erősebb ellenfelek közül néhánynál követhetjük az alap technikát (pl. Atlas, Banshee): Cloak-Cryo-Lövés-Gránát.

 

A többiekre viszont nem árt felkészülni:

Cerberus Phantom: A pajzs, amit néha maga köré von, felettébb bosszantó tud lenni, mivel ilyenkor védettséget élvez a képességekkel szemben. Közelharcba ne keveredjünk vele, mert van neki egy Anulu féle „Fákárdocskája” (a hozzám hasonló műveletlenek kedvéért: http://www.youtube.com/watch?v=o8MLvflaWy8 – a szerk.), és használja is, tehát lehetőleg először szedjük le a Barrierjét, majd addig Cryozzuk, míg meg nem dermed, ezután egyszerű a dolgunk. Könnyebb fejen találni, ha megvárjuk, amíg fedezékbe vonul. Ekkor akár az Armor-piercing modra (egyes fegyverek, mint a Javelin, vagy a Widow eleve rendelkezne bizonyos mértékű penetration-el, tehát vékony fedezékeken mindennemű mod nélkül is bátran átlőhetünk velük) is építve célozzuk meg a búráját és füleljük az eredményt. Ha túl közel merészkedne hozzánk, egy, a lábunk elé irányzott Sticky-vel megtántoríthatjuk, ezzel értékes másodperceket nyerve.

Cerberus Dragoon: Talán ez egyetlen ellenfél, akivel igazán nem tudunk mit kezdeni. Gyors, nehéz eltalálni, nem fagyasztható, és messziről is nagyot sebez, hát még közelről. (Szerintem annyira nem vészesen gyors, illetve miután csapott az ostorral, remek célpont. – a szerk.) Ha meglátunk egy Dragoont vérben forgó szemekkel felénk rohanni, akkor 180 fok és futás. Cryoval ennek ellenére lassítható és a Sticky jól sebzi, csak el kell találni.

Geth Prime: Igazából nem is a Prime a fő probléma, hanem a Drone és a Geth Turret amiket a környékére telepít. Miközben bele vagyunk merülve a fejvadászatba, hajlamosak vagyunk elsiklani afelett, hogy a Prime a falon keresztül egy Turretet tett le mellénk és az vígan eszi a  pajzsunkat vagy egy Drone zökkent ki minket a célpont beméréséből. Legyünk résen! Lehetőleg mindig tudjuk, hol van épp Turret, vagy Drone, és ha veszélyeztetnek, legyenek elsődleges célpontok!

Reaper Ravager : Őt csak azért írtam fel, mert hozzánk hasonlóan távolról is lelőhetnek bennünket, és mivel a mi hatótávolságunk a legnagyobb, célozzuk őket elsőnek, sok bosszúságtól kímélhetjük meg magunkat.

Collector Seeker Swarm/Plague: Collectorok ellen mindig tartsuk nyitva a szemünk, próbáljuk meg elkerülni vagy likvidálni őket mihamarabb. Ha ránk szállnak, akkor jó darabig nem használhatjuk képességeinket, vagyis nehezebb kijutni egy nehéz szituációból és nehezebben támaszthatjuk fel kezdő jégkorcsolyás barátainkat.

 

5: Fegyverek

Fegyverek terén, ahogy azt már korábban is említettem a mesterlövész puskákat részesítem előnyben. Mivel közelharcban csak a melee áll rendelkezésre, ami sok esetben nem elegendő ezért javaslok egy SMG-t is a mesterlövész mellé.

 

A javasolt fegyverek:

 

Sniperek : Mantis – Widow – Black Widow – Javelin – Valiant, illetve aki szereti a többlövetű fegyvereket azoknak: Viper – Collector Sniper Rifle – Indra (Viperrel ne menjetek silver fölé, kínszenvedés – a szerk.)

 

Mod: Extended Barrel-t vagy High-Velocity Barrel-t és Piercing Mod-ot javaslok, aki gondolja az Piercing Mod helyett tehet be mást, de ekkor érdemes egy Armor Piercing lőszerfejlesztéssel megtámogatni mesterlövészünk.

SMG-k : Tempest – Hornet – Geth Plasma SMG – N7 Hurricane (szvsz messze a Hurricane a legjobb, kétszer annyit sebez, mint a sorban következő Hornet, és teljesen automata – a szerk.)

 

Mod: Ultralight Materials, ha kell a Recharge Speed, mellé Piercing Mod, High Caliber Barrel mindig jól jön

 

Bővebben a fegyverekről és értékeikről: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AgoNSTctMEekdHIwa081S0FBVS1ZZzdWeXRnbGRDYnc&output=html&gid=8

 

6: Equipment / Felszerelés

Weapon Amp: Csakis Sniper Rifle Rail Amp, de ha fejvadászkodni szeretnénk, akkor Targeting VI

 

Armor Module: Ha sokat rohangálunk, Adrenaline Module, ha úgy találjuk hamar halunk, Cyclonic Module, gránátosoknak a Power Amplifier tehet jó szolgálatot.

Megjegyzés: a Cyclonic Module-nál amit ír %-os pajzsnövekedés csak az alap pajzs mennyiségre vonatkozik. Tehát hiába van a Fitness fejlesztéseknek köszönhetően 700 pajzsunk, a Cyclonic III-as +100%-os bónusza nem 700 extra pajzsot ad, hanem csak 500-at.

 

Lőszer:

Warp Ammo: ha van biotikus a csapatban, akkor nagyon fog neki örülni

Disruptor Ammo: ha van biotikus a csapatban, akkor nagyon nem fog neki örülni mert elrontod a kombóit, de ha nincs más, esetleg egy biotikus sincsen velünk, nyugodtan betehetjük, mert segíyt elbánni a pajzsokkal.

Incendiary Ammo: a bónusz sebzés és a DoT jó olyan célpontok ellen, akik gyorsabban regenerálják a pajzsukat, goldon és platinán nagyon hasznos tud lenni!

Armor-Piercing Ammo: ha nincs ilyen mod a fegyverünkön, akkor kötelező!

Cryo Ammo: felesleges, ott a Cryo Blast a táskánkba

Explosive Ammo: vicces

Drill Ammo: ugyanaz, mint az Armor-Piercingnél

Phasic Ammo: Ez egy fantasztikus töltény, kikerüli a pajzsot, amit legkevésbé vagyunk képesek sebezni

 

Gear:  Vulnerability VI – Shield Booster – Sniper Rifle Rail Amp – Stronghold Package – Operative Package – Guerilla Upgrade – Omni Capacitors – Medigel Transmitter

 

7: Csapat

Milyen társ kell egy beszivárgó mellé? Tech alapú karakterek mindig jól jönnek, valamint olyanok, akik be tudják robbantani a Cryo-nkat, így nem kell nekünk erre gránátot „pazarolnunk”. Nem árt, ha van egy közelharcban erős karakter is mellettünk, aki fedezi a hátsónkat, amíg lövöldözünk.

 

Ha bármi kérdésetek van, Marchief-et elérhetitek:
E-mail: danthor007@citromail.hu

Origin: Marchief007 – bátran fel lehet venni, nem harap!;)

Illetve a fórumon, Marchief néven.

Akik még segíthetnek a feltörekvő beszivárgó-palántáknak:

Commander Rena, Dominator_Hun illetve Lefty. (Bár uttobiról mostanában nemigen érkezett életjel.)

 

Sok sikert és jó vadászatot kívánok! (Marchief)

 

Most pedig a beígért AR-es Infi build, Nomad tollából:

 

http://narida.pytalhost.com/me3/classes/#Infiltrator/Human/IDMNR/CerberusHarrier7AC5AF5//AssaultRifleRailAmp3//WarfighterPackage5/

 

Képességek:

Tactical Cloak: Ezt 5-ösig tettem ki, 4-esen damage-re, 5-ösön recharge speed-re. Nevéhez méltóan használom, jól jön ugye ha gáz van és el kell spurizni, illetve (de)aktiválásoknál is jól jön, legalább a csík feléig békében dolgozhatunk, nem csesztet az ellen. Csapattársainkat is ajánlatos láthatatlanul felszedni, sokszor nem is lehet másként. És természetesen 80% sebzésbónuszt is ad, a nagyobb dögöket bátran tessék kínálni ezzel.

Cryo Blast: Ezt csak 3-asig tettem ki, bőven elég a kisebb egységek fagyasztására, illetve a nagyobb, páncélozott mókák lassítására.

Sticky Grenade: Maxra, Damage, Armor Piercing, Damage, így persze csak két gránátunk van, de gyönyörűen szedi a páncélos ellenfeleket, és tömegoszlatásra is kiváló. (Pajzs/Barrier ellen is elmegy, de szerintem kár arra pazarolni.)

 

Alliance Training: Fegyversebzés, Fejlövés, Fegyversebzés. Ez nagyban segíti AR-ünk eredményes használatát, majd harmadával növeli a sebzést, még többel, ha fejre célzunk, és még szó sem volt a Cloak adta extra kakaóról.

 

Fitness: Mivel a kari nem egy krogan, így maximalizáltam a túlélési esélyeit, így a szokásos maximum élet és pajzs, illetve gyorsabb pajzsvisszatöltődés opciót választottam, tehát az alsó ágat végig kirakva.

 

Equipment: Weapon amp-nek Assault Rifle Rail Amp, ezzel az ar-ünk sebzését növeljük, Armor modulnak tetszőlegesen lehet tenni bármit, bár én vagy egy pajzsnövelőt, vagy egy Power effeciency modult javasolnék.

 

Gear: Warfighter package V ha van, 12% bónusz sebzés az AR-re, és 4 gránátot vihet magával az ember, ami mindig jól jön.

 

Töltény bónusz: Ami jól esik, bár én páncélosok ellen gyújtólőszert, esetleg robbanó lőszert vinnék magammal, de ezt mindenki maga döntse el mit szeretne.

 

Fegyver: Jelenleg egy Cerbona Harrier VII-et használok, Armor Piercing Mod-al és Stability Damper-el, súlyra rendben van, a sebzése és tűzgyorsasága magasan kiemelkedik az AR-ek közül, habár gyorsan kifogyhatunk a lőszerből, de mivel jó esetben amúgy is futkározunk, mint a mérgezett egér nem jelenthet nagy gondot útba ejteni egy lőszeres ládát is közben.

 

Ennyit bírtam mára, szemem kifolyik, s vízszintesbe húzok, jövő hétre várható egy Geth Infiltrator, illetve valószínűleg bepótolom elmaradásomat a multis elhalálozás módjai tekintetében.

 

Ne feledjétek, ha bármi ötletetek, buildetek, javaslatotok van, várom sok szeretettel, a vunaml@gmail.com emil címre, „me.hu” témamegjelöléssel. (Más forrásból, illetve hibás témamegjelöléssel érkező munkákkal nem tudok foglalkozni, kivétel ez alól a fórumon küldött privát üzenet.)

 

S ahogy Marchief mondá – Jó vadászatot!

 

whiteraven

 

 

Creative Commons Licenc
This by masseffect.hu is licensed under a Creative Commons Nevezd meg! – Ne add el! – Így add tovább! 3.0 Unported License.

11 Hozzászólások to this post
  1. Ez így szép és jó, tényleg nagy segítség, de nekem még mindig az a legnagyobb problémám, hogy alap (vagy max 3. szintű, de attól még alap: Mantis, Avenger) fegyverekkel kell mennem. Így nagyon megköszönném, ha valamikor a Heti multi-sarokban arról is lenne szó, hogy hogyan lehet erősebb fegyvereket szerezni.
    Előre is köszi

  2. Erősebb fegyvereket egyféleképp tudsz csak szerezni, ha creditekért(véletlen sem bw pontokért), pakkokat veszel, azt meg egyféleképpen tudod csak megtenni marha sok gameléssel, viszont a random csapatokkal való játszadozás hosszú távon árt az ember egészségének, mentális stabilitásának, stb, szóval azt tudom mondani, hogy ismerősőkkel kell tolni, akikre tudod, hgy lehet számítani. Egyébként az adatbázisban az n7 ops részleget pontosan ilyesmikkel tervezzük páran feltölteni, de még eléggé képlékeny állapotban van a dolog….

  3. tehát akkor build ötleteket, javaslatokat a linkelt e-mail címre küldjünk?
    amúgymeg a cikkhez vélemény, szerintem korántsem a sniper rifle a legjobb választás human-nál én egy crusader-wraith-piranha-claymore-talon-esetleg raider fegyverválasztás a legjobb (igaz ez elég rizikós, de aki geth-el megtanult játszani annak ez gyerekjáték… szerintem) de ha mindenképpen SR-el akarjuk akkor igencsak gyakorolgatni kell a quick scope használatát…
    mellesleg a random tamekkel nem hiszem hogy kikészítenéd magad… egyszerűen csak nincs olyan hogy csapatmozgás, mindenki megy amerre lát, néha már már mesébe illően béna csapat jön össze stb… platinumot már szólóztam, de random csapatban nyomni, kb olyan mint egy kínzás, emellett egész jó support karik használhatatlanok lesznek a csapatmunka hiána miatt (gondolok én most a büszke volus népre, ami hát igencsak papír, és a legjobb az lenne neki ha 3 másik karakter shieldjét tudná töltögetni, míg egy harrierrel osztja az áldást (vagy ha mindenképpen support akkor adjunk neki egy acolyte-ot aztán azzal szedheti a pajzsokat meg ölheti a phantomokat…) ennek ellenére én jóformán csak random teammel nyomom

  4. erre az N7 ops-re én is kíváncsi lennék:)
    Aki kíváncsi rá,hogy kik azok akik hazánk fiai,és játszák aktívan a játékot,azok vagy a leaderbordsból,vagy a bioware socialon tájékozódhatnak.
    Aki akar felvehet engem is barátnak (Gerisz23).
    szép napot mindenkinek!

  5. Csak hogy itt legyen az alternatíva is: fegyvernek a heavy pistolok némelyike vagy néhány shotgun is kiváló. Én határozottan szeretek tactical cloakból paladinnal vagy carnifexszel tüzelni, pistol scope segítségével, de a smart choke-os crusader shotgun is hihetetlen pusztítást tud végezni egy infiltrator kezében. Annak, aki a közelharcot kedveli, a talon, a claymore, a wraith, vagy (tűzgyorsasága miatt) a scimitar is a barátja lehet. Az assault rifle felhozatalból pedig bűn lenne nem megemlíteni a sabert, egy turian ghost kezében (ugye neki az ar-ekre van a tactical cloak a sr-ek helyett) az is nagyon erős.

    • Crusader-e felesleges a Smart choke, alapból maximális a pontossága, illetve ha nem is, látható javulást nem érsz el. Én egy Piercing Mod-al és egy High-Caliber Barrel-el szoktam megbolondítani, távolsági fegyvernek kiváló! Illetve közelharcra Piranha is gyilkos, ha van, iszonyú dps-t lehet vele elérni! Könnyebb fegyverként pedig a Harrier és a Hurricane hasonlóan erős. A Raider sem sikerült rosszra, bár elég érdekes szórásképe van(karéjban öl), ha megszokja az ember, közelre halálos, és a Claymore-al ellentétben nem kell minden lövés után újratölteni.

%d bloggers like this: