Home Egyéb Így fog működni a Mass Effect 3 multija

Tudom, hogy most a demó a nagy újdonság, de nemrég ráakadtam ezekre az információkra és kötelességemnek éreztem, hogy megosszam veletek – elvégre az Első Rajongói Oldal lennénk vagy mi. A Mass Effect multiplayer az első rész megjelenése óta téma, de Casey Hudson főproducer úgy vélte, leginkább a harmadik rész háborús környezetébe lehet leginkább beilleszteni.

A multiplayer résznek, ami a Galaxy at War címet viseli, hatása lehet a single player játékmenetre. Single játékmódban a fő- és mellékküldetések teljesítéséért „harci segítséget” kapunk pontok formájában, amiket később beválthatunk katonákra, hadihajókra, felszerelésekre stb. a Kaszások elleni harcban. Így tehát a megcsináljuk a mellékküldetések nagyrészét (ha nem az összeset), biztosan elegendő erőforrás és segítség áll majd rendelkezésünkre a galaxis megmentéséhez; azonban ezeket a pontokat a multiplayeren át is összeszedhetjük, amennyiben nem kívánunk mellékküldetésekkel bajlódni (a multi rész teljesen opcionális, szóval nem kötelező). Vajon ez egy lépés azok számára BioWare-től, akik nem foglalkoznak mellékküldetésekkel? Nos, én amúgy is mindig szeretek mindent megcsinálni az RPG-kben, de úgy vélem, megpróbálkozom majd a multis résszel is.

A multiplayer co-cop módjában egy négyfős elitalakulatban harcolhatunk az előző játékokból visszaköszönő Hackett admirális parancsnoksága alatt. A feladatunk az lesz, hogy tartsuk a pozíciót a ránk törő Cerberus katonák hullámai ellen, akik egyre többen lesznek és bizony bekeményítenek. Az ilyen küldetésekben tizenegy hullámmal kell szembenéznünk, mindben másfajta ellenséggel, kezdve a csatatéren átlopakodó orgyilkosoktól egészen a nehéz mechekig. Az ellen darálása mellett azonban más feladataink is lehetnek – például gyűjtsünk be információt és közben védjük meg a társunkat, aki épp egy számítógépet hekkel.

A multiban közel minden faj és karakterosztály játszható lesz – lehetünk emberek, drellek, aszárik, kroganak, turiánok; katonák beszivárgók, őrszemek és mérnökök. Az élharcos és az adeptus osztályokat még nem erősítették meg, de a hírek szerint eltérően fognak működni, mint a single playerben.

A multiplayer során 20-as szintig húzhatjuk fel a karakterünk. A küldetések előtt lehetőségünk lesz kiválasztani, milyen fegyvereket és felszerelést viszünk magunkkal. A karakterek személyre szabhatóságáról még nincs sok hír, annyit tudunk, hogy meghatározhatjuk majd elit ügynökeink nemét (kivéve az aszáriknál).

És végül, a megvédeni való területekhez stratégiai térkép is jár, amit nem csak a játékon keresztül nézegethetünk, de elérhető lesz facebookra és mobiltelefonokra is, amik szintén hozzá tartoznak a Galaxy at War rendszeréhez.

A multiplayer nagyon érdekes és izgalmas adalék lesz a szériához. Jó ötletnek tűnik belecsöppenteni a játékost ugyanabba háborúba, ahol Shepard parancsnok harcol, és lehetőségünk lesz a helyzetet egy teljesen más szemszögből is megismerni.

És nektek mi a véleményetek az újdonságokkal kapcsolatban? Osszátok meg velünk!

Hasonló cikkek
0 6310

0 2655

7 Hozzászólások to this post
  1. Csalódtam! 🙁 Én mindeddig azt hittem, hogy Coop játékmód azt fogja jelenteni mint általában majdnem minden játékban, ahol van coop mód, hogy magát a story-t lehet végigjátszani többen. Mint pl. Gears of War 1-ben. Ez egy sima Survival játékmód, vagy hívhatjuk Horde módnak is mint pl a GoW-ban. Biztos nagyon jó lesz, de én sokkal jobban örültem volna egy olyan Coop-nak, ahol magát a story-t lehet végig tolni haverokkal.

  2. Hmm szóval a Galaxy at War arról szól hogy aki egyszerűen zúzni akar az is végig vihesse a játékot aki pedig az RPG-et szereti az türelmesen el lehet a mellékküldetésekkel? Okos ötlet szélesebb vásárlóréteget szerezni úgy , hogy ne kelljen visszavenni az RPG elemekből és a Singley történetéből.

%d bloggers like this: