Home Egyéb Mass Effect 3 infómorzsák

A GamesComon ismét volt kérdezz-felelek, aminek keretében a BW-s szerkesztők válaszoltak a rajongói kérdésekre, és akarva-akaratlan elejtettek pár érdekességet, amit összegyűjtöttünk nektek:

– A gyűjtői kiadásban található robotkutyával interakcióba lehet lépni, pl. hogy kövessen téged, avagy játszhatsz vele „hozd vissza a botot” is, valamint saját története is lesz. Azt nem tudni, hogy harcban is bevethetjük-e, mint a Dragon Age II mabari harci kutyáját.

– A karakterkészítőben sokkal több frizura közül válogathatunk és még kifinomultabb lesz az arcszerkesztő.

– Tervben van egy bizonyos, mindhárom játékot átfogó „Űber achievment”, habár erről nem tudni többet.

– Minden jelenlegi és volt csapattársnak lesz egy saját küldetése, amiben lezárhatjuk a velük kapcsolatos szálakat

– Szerepelni fognak yahgok (az Árnybróker faja)

– Nem a csapattársak, hanem a galaxis népeinek hűségét kell kiérdemelni, amit befolyásolni fognak a korábbi velük kapcsolatos döntéseink

– A tapasztalatszerzés az ME 1-es módon fog zajlani, ellenfelek legyőzésével, nem lesz összegzőképernyő a küldetések végén

– Nem mindig fogjuk majd tudni befolyásolni csapattársaink sorsát

– Több interakció és párbeszéd lesz a csapat tagjai között, lévén szó egy kisebb csapatról

– A harmadik résszel lezárul a trilógia, ezért nem lesz játék után játszódó DLC

– Tovább mélyítik a Joker és EDI köz lévő „románcot”

– A krogan hercegnőtől eltekintve nem fogunk más idegen fajok női egyedeivel találkozni

– A Mass Effect 2-es modok nem lesznek kompatibilisek az ME 3-mal

– Thane életben lesz, feltéve ha túlélte az ME 2-t

– Kelly Chambers visszatér Shepard segédtisztjeként

– A románc lehetősége Shepard és Joker között majd csak a játékban derül ki

– Ha viszont látjuk a Hammerheadet vagy a Mékót, az főküldetésekben lesz, nem bolygófelderítéseknél

– Mivel a Szövetség fejlesztette a Normandiát, nekünk már nem kell

– A geth-kvarián konfliktus megoldásra kerül a játékban

– Az ME 1 és az ME 2 bizonyos zenéi ismét feltűnnek majd a játékban

– A mellékküldetések összhangban lesznek a fő szállal

– A képességeket hatféleképp fejleszthetjük

– Valószínűleg ismét változtatható lesz a csapattársak megjelenése és felszerelése

– A Cerberus teljes mértékben ellenség lesz, nem lesz pálfordulás

– A BioWare már ELDÖNTÖTTE, hogy látni fogjuk-e Tali arcát, avagy sem

– Lesznek időérzékeny sztorielemek, leginkább a Normandia legénységével

– A Mass Effect 3 biztosan könnyekre fakaszt majd mindenkit!

– Az ME 2-höz viszonyítva változatosabbak lesznek a környezetek

– A nehéz közelharci támadások általában azonnal ölőek, de a pajzsok és a páncélok bizonyos fokú védettséget biztosítanak majd. Az Atlasz mech-hel nem ajánlatos közelharcba bocsájtkozni

– Lesznek minijátékok

– A tárgyaláson meghozott döntéseink adják meg az alaphangot a játékhoz

– Nemsokára bejelentik James Vega hangját, aki az állítások szerint zseniális lesz

– A sulykolásnak szerepe lesz az ME 3-ban, a csapattársainkat is érintheti

– Kal’Reegar (a kvarián katona) visszatér az ME 3-ban

– Shepard előtörténete nagyobb szerepet kap majd a beszélgetésekben

– Sokkal több románclehetőség lesz, nem csak csapattársakkal

– Az ME 2-ből importált karakterednek megváltoztathatod az osztályát, de abban az esetben 1-es szintről kell kezdened

– A Normanida SR-2 festése is szövetségi lesz kívül-belül, Jokernek bizonyára tetszeni fog (remélem, nekünk is)

Hasonló cikkek
0 6191

0 2592

16 Hozzászólások to this post
      • A fejlesztgetés alapvetően nem volt rossz húzás, de a szerepe minimális volt, a kivitelezése pedig nem különösebben érdekes (azaz a fejlesztett Normandy ránézésre vagy teljesítményben semmiben nem különbözött az alaptól, csak épp a végén volt más az elhulló csapattársak száma). Persze nem bánnám, ha lehetne szórakoztatni magam a Normandy felszerelésével, de abba sem fogok belehalni, ha ez a fícsör kimarad.
        Azt viszont remélem, hogy nem lesz eleinte megint tele minden zárt ajtókkal, hanem egész egyszerűen a még fel nem vett csapattársak nem lesznek az adott helyszíneken.

    • Igen, nekem is ez a fájó pont a játékban. Az egynél ugye az volt a kifogás, hogy nem készültek el időre a modellek, a kettőnél már úgy voltak vele, hogy jó ez így, nem törik meg a hagyományokat, de most, hogy az anyabolygókat járjuk be, igazán nem ártana… 🙁

  1. Csatlakozom az előttem szólóhoz. Az összes nőstényt széfben örzik vagy mi van?
    Továbbá a Rachni szálról nem hallottunk egy szót se. És a protheán rejtély is rejtély. Az első és a második részben is találtunk egy-egy gömböt. Remélem jó hosszú lesz a játék, és most pont az nem fog érdekelni, hogy hány dvd-t kell majd cserélgetnem az xboxba, csak adják már ide!

  2. Miután végigolvastam az infómorzsákat, még több kakas áldozást és tűz körül ugrálást tervezek, a minél előbbi március eljöveteléért! 🙂
    Azt tényleg sajnálom, hogy az SR3 Normandia nem lesz fejleszthető. Az adta meg a savát borsát, legalábbis szerintem.
    Arra én is kíváncsi leszek, mi lesz a Rachnik szerepe az ME3-ban. Bár korábban már szó esett róla, hogy az eddig meghozott döntések nagyban befolyásolni fogják a game-t. Bízom benne, hogy jelentős szerepük lesz a Reeperek elkalapálásában! 🙂
    A próteaiakkal kapcsolatban pedig valamennyire kiderült mi lett. Aki nem hódolt be, az elpusztult. Liara is azt mondta az ME1-ben, hogy valaki egy seprűvel végigsöpörte a házuk táját, hogy nyomuk se maradjon!

  3. Na, végre sok-sok infó, bár némelyik sejtelmes, míg néhány rossz vagy jó.

    Kal’Reegar visszatérésének örülök, mert az egyik kedvenc színészem (Adam Baldwin) adja neki ismét a hangját.

    Ha a yahgok ellenségek lesznek, akkor kemény csatákat vívunk ellenük. Szerintem durvábbak, mint a kroganek.

    James Vega most a jó, vagy a rossz oldalon fog állni?

    A Cerberus ellenséggé válása remélem nem lesz negatív hatással a Mirandával lévő románcomra…

    Jöjjön jöjjön, csak még azt jelentség be, hogy magyar felirattal jön…

      • Ez elsősorban akkor nyilvánvaló, ha az utolsó küldetésre magaddal viszed őt. Amikor az Illusive Man utasít, hogy ne pusztítsd el a bázist, te viszont mégis az elpusztítása mellett döntesz, akkor int be neki Miranda egy csinos kis extra párbeszéd keretében.
        Az Oriana szál pedig („Minden jelenlegi és volt csapattársnak lesz egy saját küldetése, amiben lezárhatjuk a velük kapcsolatos szálakat” illetve „Lesznek időérzékeny sztorielemek, leginkább a Normandia legénységével”) szerintem elő fog még kerülni…

  4. Én egy dolog miatt aggódok! Gondoltam a ME2-ben érdemes volt úgy alakítani az eseményeket, hogy minden karakter túlélje a végső küldetést! Na ez nekem sikerült is, még a DLC-kből való karakterek is túlélték! Ezek szerint teljesen felesleges volt, mert új csapatot kapunk?

%d bloggers like this: