Home Egyéb Omega DLC fájlok a lemezen

Az ME 3 egyik ordítóan lyukas történeti szála az Aria-Omega-Cerberus szál: többször is meghallgatjuk Aria kesergését és segítünk neki az irányítása alá szervezni a főbb zsoldoskompániákat, azonban a játék során nem történik meg az állomás visszafoglalása. Már ebből is sejteni lehetett, hogy kivágott és/vagy befejezetlen tartalomról van szó, amit szinte biztos, hogy később viszont látunk DLC formájában.

Ez a bejelentés a múlt héten meg is történt, sőt egy állítólagos kép is kiszivárgott. Azonban van ez még tovább is! Nemrégiben pár lelkes és ráérő rajongó áttúrta a játék lemezén lévő fájlokat és bizonyítékot talált arra, hogy az Omegát valóban az alapjátékból vágták ki és igencsak érdekes részletekre derült fény. Az Omegás szövegfájlok létezésére a fordítócsapat is megtalálta a bizonyítékot a Mass Effect 3 .tlk fájlban.

INNENTŐL SPOILER VESZÉLY VAN ÉRVÉNYBEN

Az előásott szövegfájlok alapján a következőket tudni:

Aria Shepard segítségét kéri az Omega visszafoglalásában. A Cerberus blokád alá vette az állomást egy közvetlen támadás kudarca után és szép lassan megpróbálják kiéheztetni az ottaniakat. A hely megjelenése is ezt fogja tükrözni: a Túlvilág bár kihalt, a zene nem szól, a táncparketten szigorúan porciózott levesadagokat mérnek. Aria arra kér minket, hogy jussunk át a blokádon, lopózzunk fel a vezérhajóra és intézkedjünk, hogy az Omegára ismét lehessen készleteket szállítani.

Azonban a Cerberus ezt nem hagyja szó nélkül, és támadást indít az állomás ellen, ki akarják kapcsolni az Omega pajzsait, hogy az aszteroidát és meteorok becsapódhassanak és elpusztíthassák az űrállomást. A mi feladatunk megóvni a pajzsok épségét és visszaverni a támadást.

Ezen belül szóbeszédek keringenek még arról is, hogy a Mass Effect 2-ből ismert zsoldos csapattársunk, Zaeed Massani is feltűnik a DLC-ben, azonban a Cerberusnak fog dolgozni és meg kell ütköznünk vele.

A teljes kibányászott szöveg itt olvasható el:  http://www.holdtheline.com/threads/datamining-the-trilogy-aka-things-that-were-cut.2073/#post-64803

SPOILER VESZÉLY VÉGE

Ezen felül már csak annyit tudni, hogy az Omega DLC valamikor az ősz folyamán érkezik.

Nektek mi a véleményetek? Örültök, hogy visszatérhettek az ME 2 ikonikus, Blade Runner hangulatú űrállomására egy 2-3 órás kaland erejéig?

17 Hozzászólások to this post
  1. Vagyis a dolgok jelenlegi állása szerint csináltak (még ha nem is volt minden kész a márciusi megjelenésre) egy marha jó játékot, amit bucira daraboltak, hogy később nyerészkedjenek rajta. Ha a cukrász is félév múlva küldené a csoki öntetet meg a tejszínhabot a somlóihoz neki is inkább baltával veregetné meg a vállát a vásárlóközönség.

    …és akkor tételezzük fel, hogy (egy messzi-messzi galaxisban) az EA tehet az egészről, a Bioware-nél mindenki azért dolgozik, hogy nekünk marha jó legyen, a keresett pénzt meg jótékony célokra fordítják. Lehet, hogy nem is szólt nekik az EA a darabolásról, ez mindent megmagyarázna azzal kapcsolatban miért voltak értetlenek a közönség reakciójával (ugye a „retek mássziffekt”).

    SPOILER WARNING: A Zaed-os rész azért cinkes, mert akkor akihez hűséges volt ME2-ben és ME3-ban találkoznak, na meg a végén lehet némi holobeszélgetést is folytatni vele, az biztos lehet, hogy végül nem fordul ellene a vén fater.

    • Ez megmagyarázza azt hogy a két alapító miért hagyta ott a Bioware-t. Bár szerintem egyértelmű hogy elegük lett az EA-ből. Amit meg is értek.

      SPOILER WARNING!!!!

      Zaeed meg egy olyan karakter akiről nem volt titok hogy hiába lesz Shepard-höz lojális. Mélyen sose lesz az. Egy zsoldosról van szó, annak dolgozik aki a nagyobb összeget fizeti és ezt hangoztatja is a második részben. A Cerberus meg feltudja neki ajánlani azt az összeget aminek fejében még Shepard-öt is képes célkeresztbe venni.

    • A nyakamat teszem rá, hogy nem a BioWare ötlete a játék darabonkénti adagolása.

      Mikor bejelentenek egy új játékot, előtte gondolom csinálnak egy vázlatot, hogy mi szerint épüljön fel, milyen játékosrétegnek szóljon, hány DLC jelenjen meg hozzá stb.

      Elképzeltem egy általam kitalált, de a valóságtól nem biztos, hogy annyira eltérő beszélgetést a fejlesztő és a kiadó között:

      EA: „Nos, lássuk azokat a terveket uraim! De még mielőtt belemennénk, had gratuláljak a Mass Effect 2 sikeréhez, ami kétség kívül az egyik legnyereségesebb projektünk volt a félévben, reméljük a harmadik is legalább ekkora sikereket fog elérni! De, térjünk is rögtön a lényegre: Másfél, legkésőbb két évet kapnak erre a nemes feladatra, ami becsléseink szerint bőségesen elegendő, hiszen ahogy látom a kellő alapokkal már megvannak, csak finomítások kellenek. Jól látom?”

      BW: „Igen, meg vagyunk az alapokkal, viszont a lezáró részt sokkal nagyobb volumenűre szeretnénk tervezni, hogy a játékosok egy igazi méltó lezárást kapjanak a trilógiához. Az előző részhez képest, most sokkal nagyobb tartalmi mennyiségre lesz szükség, hogy a különböző játék közbeni és játék végi történetszálakat is megfelelően eltérőre tudjuk csinálni. Ehhez azonban több idő kell.”

      EA: „Nézzék, ezt már két évvel ezelőtt is megvitattuk. Itt nemcsak arról van szó, hogy a játékosok mit szeretnének, vagy hogy maguk mit szeretnének…, a cél az, hogy az adott pénzügyi félévben, minden projekt elkészüljön. Van egy táblázatunk, amiben benne van, hogy egy pénzügyi félévben, hány játéknak kell forgalomba kerülnie, hogy a félév nyereséges legyen. A Mass Effect 3 a 2011/2012 -es félévre van datálva, úgyhogy sajnálom, de több időt nem tudunk erre a célra áldozni. Amennyiben kitolnánk a megjelenést, azzal veszteséget érnénk el, ezt pedig nem engedhetjük meg magunknak. Nem tudom, világos voltam-e? Viszont újra csak azt tudom javasolni, ha nincs elegendő idő, abban az esetben szedjék ki a tervekből azokat a részeket, amikben nagy potenciál van és azt a játék megjelenése után fejlesszék tovább. Mint tudják, a DLC-k pontosan erre vannak kitalálva! Többszörös előnyük is van. Egyrészt, így a rajongóknak nem kell hosszadalmas ideig várniuk a lezáró részre, másrészt a DLC-knek hála, folyamatosan fenn tudjuk tartani az érdeklődést a Mass Effect 3 iránt is. Így mindenki jól jár!”

  2. Hmm na erre mondom azt, hogy szaftos:)
    (Igen most úgy tűnik, átlag tömegfogyasztó vagyok)
    De még sem…
    Ahogy itt már előttem is megjegyezték azért eléggé nagy skótság, hogy gyakorlatilag az Omega DLC sztori szála kész van (féligmeddig) és még sem fejezik be, inkább fizetős DLC-ként odaadják a népnek. Ezt vegytiszta skótságnak hívják felénk…
    Bár érthető így már a képlet, hiszen elmegy két alapító tag, az EA bemászik a helyükre (vagy már bemászott) és mint tudjuk amióta az EA ott van a BW-ben azóta a levegőből is pénzt csinálnak…

    Visszatérve a DLC „anyagára” magára… Szerintem ötletes és biztos lesz még benne ez az. Ami meg Zaeedet illeti… Igen, Ő egy átkozott nagy son of a bitch… sosem tagadta, hogy a pénz hajtja. De ismerve a megtépázott lelkiismeretét. Direktbe hibázni fog néha, csak, hogy Shepardot valamilyen szinten segítse… remélem így lesz és nem kell a halállistát még egy névvel kibővíteni.
    Részemről nagyon várós. Remélem hamarosan lesz időpont is kidobva:)

  3. Azért a ME2 dlc-k nem voltak ennyire szerves részei az alap story-nak, hanem mintha külön „novellák” lettek volna amelyek tovább gördítik a történetet.
    El kell viszont ismernünk, hogy mivel az ME3 végén nagyon, de nagyon lezárják a storyt nem lóghat ki semmi.

    Egyébként miért nem lehet youtube linkeket postolni az oldalon?

  4. az ME1 dlcéket ne vegyük ide azért… mert ami story dlc volt hozzá az ingyenes volt… a ME2t meg szintén az EA adta ki csak az emberek úgy elvoltak ájulva Miranda seggétől hogy elnézték a játék hibáit… 🙂 Sztem az ME2 is az EA miatt lett „akciósabb” játék aminek én egyátalán nem örültem…

    Am gondoljuk bele mi lett volna ha az eredeti terv szerint 2011 decemberében adják ki a játékot?

    • OFF
      A csúszás oka nem csak az volt, hanem hogy 2011 tavaszán orosz hackereknek hála, kiszivárgott az ME3 egész forgatókönyve mindenestül. Erre fel az EA gondolt egyet és átíratta a végkifejletet a Bioware-rel. Ez amúgy meg is látszik a történeten. Durván az Illusive Men base előtt valamikor a geth-quarian történet után, az addig normálisan haladó történet iszonyúan megváltozik.
      (Nézd csak meg a haldokló Reaper beszédét a Rannochon. Ő még többé kevésbé hasonlókat beszél mint Sovereign az ME1-ben. Még az aláfestő zene is ugyanaz. Ezt követően, meg mintha egy másik játék folytatódna.)
      És szinte látszik hogy pl. az utolsó Londoni pályák nem illenek az addig felépített történetbe igazán. Másfelől kissé összecsapottnak tűnik.
      Az eredeti elképzelés a Dark Energyre öszpontosított volna.
      Csak azt nem értem mi értelme volt az EA-nak megváltoztattatnia a végjátékot, mikor a kiszivárgott történetről az ME játékostársadalom és ezáltal a potenciális vevők elenyésző hányada tudott csak. És aki tudott róla az is megvette volna mert hajtotta a kíváncsiság.

      • Az Illusive Man bázisa előtti részekben, semmit nem láttunk a Dark Energy pusztításából…ha az még az eredeti befejezés előzménye. Persze azokat a részeket is átírhatták, de a forgatókönyv szerint, (!)minden ugyanaz volt, kivéve a befejezést.

        Az egész játékot úgy kellett volna felépíteni, hogy lássuk, mit tesz a Dark Energy a galaxissal és a végkifejletben a Catalyst elmondja, hogy vagy hagyjuk, hogy a Reaper-ök folytassák az aratást, vagy a Dark Energy lesz a gyilkosunk. Tehát, vagy megértjük, hogy a bukásunk elkerülhetetlen és inkább megvédjük a következő ciklus civilizációit, ezzel feladva a küzdelmünket a Reaper-ök ellen, vagy harcolunk a szabadságunkért, de így mindenkit elpusztítunk, mert előbb utóbb minden bolygó lakhatatlan lesz. Miért nem e szerint építették fel a sztorit? Íme az elképzelés:

        Szerintem ez a két befejezés, már akkor létezett, mikor még bele se fogtak a fejlesztésbe. Kiszivárgott a játék sztorija, ami szerintem egy kicsit SE véletlen, majd látták a reakciókat, hogy mennyi embernek nem tetszik a vége és gyorsan megváltoztatták. Olvastam fórumokat annak idején és meglepődtem, hogy mennyire negatív volt a fogadtatás. Jön a kérdés, mi nem tetszett a rajongóknak ennyire? Hát, hogy mindenképp elbukunk… Minek harcoltunk, a semmiért? De könyörgöm, erről beszélt Sovereign, bárhogy is döntünk, a bukásunk elkerülhetetlen. Úgyhogy amondó vagyok, hogy ezeknek az elégedetlenkedő barmoknak köszönhetjük, hogy megváltozott a vége. Ja és persze annak is, akinek jött ez a hülye ötlete, hogy „Csináljunk egy nagy botrányt, szivárogtassuk ki a játék teljes sztoriját és ha tetszik a közösségnek, meghagyjuk, ha nagyon utálni fogják, akkor jön a „B” terv.”

        • Én úgy tudtam, hogy a dark energy arról szólt, hogy maguk a reaperek és az egész FTL rendszer gyengíti a sötét anyagot mint pl Heastrom napjánál tapasztaltuk és a reaperek azért „aratják” le a népeket mert megoldást keresnek és az emberekben meg is találták ezért is készült a ME2-ben ember reaper. Találtam egy nyomot is (szerintem) ha Conrad-ot végigmentjük az előző két részen akkor a 3.-ban Shepard elmondja neki, hogy egy Dark Energy gépet építenek. Tehát sokkal többről szólt volna csak kivágták, de ezt nem vették észre. A vége az lett volna, hogy vagy feláldozzuk az emberiséget vagy megpróbálunk magunk megoldást találni.

  5. Én nagyon hiszem, hogy Zaeed főboss lenne, sok a változó, lehet hogy meghalt/megtöltük a kettőben, a 3ban meg jófej volt, bár lehet hogy Cerberus megszerzi a tetemét és csinál belőle vmi reaper csodát, szétégett test + reaper modok= nagy adag gyűlölet, majd meglátjuk, amúgy ez az Omega DLC szöveg fájl már nem egy mai darab.

  6. Szerintem inkább mennyenek a saját fejük után és csináljanak egy ME1-hez mérhető játékot. Annál sem kérték ki a játékosok véleményét. Az alatt, hogy a saját fejük után mennyenek arra is gondolok, hogy az EA se beszéljen bele.

%d bloggers like this: