Home Egyéb Mass Effect 3 Multiplayer Demo TESZT

Egyszer volt, hol nem volt… ez azért erős túlzás…

 

Mass Effect 3 Multiplayer Teszt:

Előszó:
Hát igen számos közösségi portálon a Multiplayer módja a játéknak el lett ítélve ugyanis az egyjátékos mód és a story kárára fog menni. Ez nem igaz ugyanis a Bioware a Dice (battlefield 3 (God help us)) stúdió úgymond kooperatív munkáját lehet benne dicsérni. De valahogy mégis érdekesen veszi ki a multiplayer magát ebben a játékban és ez szerintem az egyjátékos módot is pozitívabb irányba tolta el. A véleményemet olvashatjátok a játékról.

Kezdetek:
Mint azt a tegnapi Live Stream-ben is láthattátok kezdésnél a játék fölajánl nekünk egyfajta Store funkciót. Ez a Store 3 különböző packot tartalmaz. Kezdő, haladó, veterán ezeket a packokat nem kell igazi pénzért megvenni, hanem a játék közben gyűjthető Kreditekből tudsz vásárolni. A kezdő 1x ingyenes. A pack számos érdekes felszerelést és egy máris unlockolt random fajú és osztályú karaktert is kapunk hozzá. Fontos megjegyezni, hogy ezekből tudsz akár új fegyvereket is szerezni.

 A karakter kiválasztása:
 A multiban megtalálható az összes az egyjátékos részben szereplő karakter osztály melyek kiegészülhetnek más fajú illetve nemű karakterekkel. Az első lépésünk az, hogy kiválasszuk a nekünk tetsző karaktert és mehet a móka. Itt külön ki kell térni arra, hogy nincsen korlátozva az, hogy mennyi karakter osztály-ja lehet a játékosnak.

A karakterünket felszerelhetjük különböző fegyverekkel illetve extra képességekkel. Ezek az extra képességek például a Medi gél (föltámaszt, ha megbotlottunk valamiben és elestünk), instant élet és pajzstöltő továbbá ott vannak a lőszerek, is mint a Wolfram, páncéltörő és a többi társuk. Itt egy kicsit meg kell állni ugyanis, van egy harmadik dolog még pedig a nehéz fegyverzet. A nehézfegyverzetünkbe csakis a csomagok által tudunk lőszerhez jutni szóval ezt a fegyvert csakis végszükség esetén szabad bevetni.

 A játék:
 – Csatlakozás/Létrehozás:
Csatlakozás illetve Létrehozás esetén bekerülünk egy 4 fős Lobby-ba az, az gyülekezőbe ahol a játékos várhatja, a társait vagy éppen beállíthatja a karaktereinek a képességeit és felszerelését (ugyanis játékközben nem lehetséges már módosítani). A játék indítását egy Ready sorozat előzi, meg mellyel a játék el tud indulni.  

Létrehozásnál értelemszerűen megvan az a lehetőségünk, hogy kiválasszuk a pályát, az ellenfeleket és a nehézségi fokozatot.
 A demóban összesen kettő pálya van a Novéria és egy a Squad Mates trailerből látott bódé város.
A nehézségi fokozatok a következőek: Bronz, Silver, Gold.
Ellenfelek jelenleg csak a Cerberus katonái, de még lehetőség van a Repear Huskok ellen is kipróbálnunk magunkat a teljes játékban (arról még nincsen információ, hogy esetleg a demóban jöhetnek ellenünk)-

Negatívum a rendszerben:

Negatív hatást gyakorolt rám a játéklétrehozás és bonyolítás ugyanis a Multiplayer a Call Of Duty Modern Warfare 2-ből ismert rendszert használja. Ha a játék létrehozója kilép, akkor az a leginkább megfelelő követelményekkel rendelkező játékost keresi, meg ami beletelhet egy vagy két másodpercbe vagy akár percekig is elhúzódhat. Ha esetleg játék közben lépne ki, akkor a kör újraindul. De főleg megvan annak az esélye, hogy valami gagyi netkapcsolattal rendelkező emberhez dob minket be és akkor jön a Lag tenger.

A játék:

Hát igen a multiplayer azt kell mondanom jól el találták. Az ellenfelek igazi kihívást jelentenek intelligensek és jó taktikusok. A Co-op a tipikus horda módot adja, számunkra mellyel nagyon sokáig ellehet játszogatni mely magában azért unalmas egy idő után. A Bioware gondolva erre nem egy tipikus Gears Of Wars Hordát adott nekünk, hanem egy olyat melyben bizonyos extra küldetések is fölbukkannak, mint például kapcsolj be 4 eszközt vagy likvidálj ugyanennyi fontos célpontot és még nem beszéltünk a „king of the hill” stílusú adatfeltöltésekről. De azért külön ki kell térnem arra, hogy a túlélés csakis csoport szinten garantált a 11 körben (10 kör + 1 a kivonás mely 2 perc survivor mód). Ha vége a játéknak bármilyen módon, akkor láthatod az elért Achivementeket (Ezekből is a nehézségnél említett osztályozás van) és a játék közben elért pontokat konvertálja tapasztalati ponttá.  Maximális lehetséges N7 rangunk eddig még ismeretlen, de az biztos, hogy 38-ig ellehet jutni.

Az ellenfelek:
 Számos ellenfelünk van, Cerberus szinten megpróbálom fölidézni nektek, hogy pontosan kik és mifélék:

Cerberus katona: Alap gyalogság
Cerberus Guardian: SÜN SÜN SÜN
Cerberus Centurió: Parancsnoki „egység” mely rendelkezik kinetikus pajzzsal és füstbombával.
Cerberus Mérnök: Minigun torony és shotgun a kenyere
Cerberus Nemezis: Orvlövész mely enyhén hasonlít egy Gethre.
Cerberus Phantom: Itt megállok egy kicsit. Mindenki azt hitte, hogy az Atlas lesz a legundorítóbb ellenfél a játékban. Na, már most nem igaz ez az isten átka rendelkezik biotikus pajzzsal, páncéllal és olyan gyorsan ugrál, hogy alig bírod követni. Közelharcban pedig ultimate. Szóval minden leendő multisnak elsődleges célpontja legyen.
Cerberus Atlas lépegető: Eléggé kemény ellenfél, de ha jó a team úgy 15-20 másodperc és szétdurran. Jellegzetes ismertetőjegye a közeledésének: düm düm düm.

Végszó:

Eléggé érdekes egy és remélem izgalmakkal teli játék elég fogunk majd leülni mind Egyjátékos, mint Többjátékos téren és reméljük, hogy majd az extra tartalmak gondoskodnak arról, hogy ne váljon érdektelenné a multiplayer. Noh ugrás vissza a multiba vár rám egy két csúnya phantom mely leckéztetést igényel.

Ohh, hogy ne legyen probléma a jövőben az egymás keresgéléséből ezért ajánljuk az OGC TS-en a Mass Effect 3 Multiplayer szobát! Adatok a régebbi cikkünkben

Pontozás: 9/10

Hasonló cikkek
0 6205

0 2605

5 Hozzászólások to this post

%d bloggers like this: